Tuesday, October 21, 2008

A note from Haiqal

I just searching a sweet in my bag when I found a note from my dear son. It really touching! Suddenly I miss him so much. Mula lah rasa bersalah sebelum ni aku selalu marah dia. Here's the note:


A note from Haiqal

It states : Mama buat keja tu elok-elok tau ma! dengan bawak kereta pun kena hati-hati. Sebelum tu baca 'Bismillahirrahman...".

Gitu lah lebih kurang note nye. Amik part yang penting je. The truth is, I really touched. Rasa dihargai, disayangi, diambik berat oleh anakanda tersayammmm. Thank you sayang!

Bundles of our joys

Actually, dulu masa sblom Iqmi lahir, Haiqal selalu tulis nota untuk kitorang. Tu masa aku dah peknenkan Iqmi. Maybe dia rasa tercabar sbb ada saingan. Hehehehe... The most saddest note yang aku dapat bila lepas kitorang marahkan dia, then dia masuk bilik. Lepas tu tetiba ada note bawah pintu bilik dia. Aikkkk... cam org bercinta lak main selit2 note. Dalam note tu dia tulis, kalo tak sayang kan dia, biar dia kuar rumah. Amboihhh ayatttt!!! Kecik2 dah pandai nak melarikan diri dari rumah. Tapi, siyes aku sedih! Tak sangka cam tu sekali dia rasa.

Buat muka lawak la tu...

Lepas ni ke pay attention lebih sket untuk dia. Aku pun salah gak. Sejak2 Iqmi lahir ni, rasa cam terabai lak dia. No wonder he seems too sensitive! Semalam dia start peksa akhir tahun sekolah kebangsaan. Last week dah peksa akhir thn utk sekolah agama. Alhamdulillah. He got 99% for Akhlak. Semoga sekolah kebangsaan ni pun dia dapat the good result as well.

No comments: