Thursday, October 9, 2008

Buzy day!!!

Hari ni quite bz start dari awal pagi lagi. adikku janji nak datang umah nak ikut gi opis sekali. oh ya, sblm tu aku nak bagitau dia ada interview kat opis aku. so, dia datang kl sekali ngan my sis yang kena report duty this 13hb. bonda ku pun menyelit sekali sebab takde sapa2 kat kg nuuu....

so, alkisahnya, pagi tadi duk tunggu adik jantanku itu yang tak kunjung tiba, so aku call

aku: duk mano doh?
pojie: baru nok masuk kaje
aku: nok gi naik so keto ko nok gi sdiri?
pojie: gi sdiri. ni... mc na, cik sumo ado sekali ni.
aku: ler... kalu gitu gi terus la. tak yah masuk kaje. jupo sano je lah. buke tok tau jale.
pojie: ok la

hampeh... sesia aku tunggu. dah lewat aku gerak ke opis. dah lah kena hantar anakanda2 lagi. sib baik jalan ok... clear je.

malam tadi derang datang rumah. sblm tu kak su (hubby's eldest sis) datang hantar satar. hubby lah tu pesan suh beli since kak su balik kl ikut t'ganu. jalan jammed gila balik kl tu ari. kecoh lah rumah i malam tadi. ngan anak2 kakak yang kat bangi nu sekali bonda i angkut. kul 10 lebih derang balik bangi. kul 11 baru aku bleh mandi, solat semua. tu pun kena tunggu hubby balik sebab iqmi tak nak tido. abang long dia dah lama hanyut.

tadi, pojie dah selesai interview. tak tau lah dapat ke tak. mintak2 dapat. sian dia dah lama keja gitu2 je. at least proper sket keja kat sini. tapi aku dah riki2 interviewer tadi... cakap tu adik aku. tak yah interview, amik terusss.... hehehehe. cam best aku ni.

then, mc na datang amik dia gi carrefour. saja jenjalan. bonda i suka sangat kalo coping2 ni. memang hobi dia. tak leh nak kata apa. kalo duk carrefour sari suntuk pun ok tu...

actually hari ni i've got a meeting with boss. regarding the progress of the current work. aku baru je reply semalam.. sorry i can't attend the meeting since i got an appt. sekali dia postpone esok pagi lak. iskkk... kena lah aku attend jugak. takde excuse dahhhh...

so, lunch hour ni aku balik terus sbb kul 2.30 iqmi punya checkup. tak larat aku nak masuk keja balik dari kajang nuuu. lagipun dah inform en din. dia ok je. best dapat superior cam en din ni. ok je. asal keja siap!

dah dekat kul 12. so kita sambung keja!!!

No comments: