Friday, October 24, 2008

Ada apa dengan aku?

Aku kemurungan hari ni... this lately actually. Dunno why. But most likely the work lah. Tetiba aku rasa bosan keja kat sini. Mula pikir tu tak puas ati..ni tak puas ati. I feel I've being unappreciated! Mencikkkk!!! The truth is, semalam mmg mandommm. Malas ya amat nak buat keja. Tapi dalam malas tu, sakses gak aku buat 2 contract for MoH. Hampeh... boleh pulak hilangkan contract lah bhgn e-perolehan derang nu. Sabar je lah deal ngan gomen ni....

As human being, we're always not satisfied with what we got. Always compare to others who got more than us. Normal lah kan? But, in the other side it's good for us to motivate, or improving ourselves. So, berdasarkan fakta itu lah... aku mensubscribekan diri dalam jobstreet balik. Yeahhh... try to find a better offer out there. Hopefully...

Deep inside my heart, I do love my company now. Banyak berjasa wooo... Tapi, for my career improvement, we have to move. Sometimes, we need to jump from one place to another. Bleh test market gak...

No comments: