Monday, October 13, 2008

3 Days Stories...

It's been 3 days this blog did not updated. Ceh... cam lama sangat! hehehehe.... Well.... 3 days with different stories.

Friday...
pagi2 bangun nak gi keja, hubby cakap iqmi seems not really well. demam. tangan pun panas. aku dah rasa kureng best. ye lah... dah lah hari ni ada meeting yang dipostpone tu. lepas tu kul 4 ada briefing lagi. susah nak skip la. cemana ni? hubby lak ada keja yang tak leh tinggal gak. sian pulak nak tinggal iqmi kat nursery. so... at last call my sis (mc na) suh datang umah tolong jagakan.
so, aku pun pegi lah keja. on d way tu, isi minyak dulu. pas tu, aku terpikir, iskk.. kalo jadi apa2 kat iqmi, nyesal nanti. takpe lah. amik EL je lah hari ni. terus aku u-turn balik umah. hampeh je! by 10 am tu, dia dah ok dah. sabar jelah aku!



Iqmi menunjukkan kekiutannya

malam lak, pojie call. dia kata our brother in law - abe wa ajak makan sate. aku cakap la takleh nak gi ni. hubby amik keta gi kelas. so, pojie nak datang amik. haiqal lak cakap je nak gi umah kak sonia, terus nak tido sana. pack baju selai dua utk dia. pojie sampai dalam kul 8.30 gitu. gilerrr... 8 org sumbat dalam sang kancil! ok je. hehehehe....

Saturday...
Hari ni memang sejarah betul. hari tidoooo sedunia! aku pun tak tau la naper kuat betul aku tido hari ni. lepas subuh, tidokan iqmi, biasa lah...ngan aku2 tido. giler tido...kul 12 baru bangun. then, mandi, do some laundry. dalam kul 2.30, tidokan iqmi lah. dalam erti kata lain, ngan aku2 sekali la tu... hehehehe...
bangun2 dekat kul 6. terus sakit kepala. rasa nak demam. siyes tak best!!! hubby sibuk suh makan ubat. so, makan acti-fast tu. hampeh... tak fast ponnnnn!!!
lepas maghrib, tido lagi!!! what happen to me??? i aslo dunno maaaa
kul 11 bangun mandi, dinner. tgk tv sket. then dalam kul 1 tido lagi untuk sekian kalinya. habih satu keja tak jalan. maka, hari ni aku tido dengan sakses sekali!!!!

Sunday...
Sebab semalam dah tido dengan sakses, hari ni aku berazam nak siapkan keja. gilerr laundry semalam tak siap2. bangun2 terus siapkan laundry. then buat bekfes, nasi goreng je. ngan nescafe for hubby, and milo for me. then, mandi.
lepas asar, kuar gi alamanda to buy some groceries. cam anak sorang lak since abang long takde ni. dinner kat johny's. hubby suker betul steamboat kat situ, aku ikut je lah. lepas tu, gi rumah kakak kat bangi to pick up haiqal. lepak kat situ kejap. borak2. dalam kul 10.30 baru balik.

so... begitu lah seronotnya my last 3 days...

No comments: