Friday, October 17, 2008

Jumaat sudahhh...

I really like Friday. The end of the weekdays and towards weekend. How I wish everyday is Friday. Eh... wat per... baik mintak everyday is Sat. Cuti tuuuu...

Hari ni ada meeting on Operation Review. Malas sungguh aku nak mengattend meeting ni. Buhsan! Tapi terpaksa gak lah gi sbb hari tu dah skip. hehehehe.. takde excuse dah ni.

Actually banyak keja hari ni. Diantaranya:
1. Prepare the UAT Report
2. Update the task register
3. Study the ISO - IT Service Management
4. Clerical work pun aku kena buat!

Sungguh malasshhh mau buat itu keja. Syndrome di hari jemahat yang muliakah ini? Rasanya bukan jumaat je aku malas... setiap ari malas. Wakakakaka... tak dapekk nak nulunnn

Semalam start baca buku 'Salju Sakinah' yang dah berzaman aku beli. Masa peknenkan Iqmi lagi tu. Kunun nak baca masa dalam pantang. Harammm tak sempat. Masa breastfeedkan Iqmi semalam sempat lah aku usha2 buku tu. Actually novel tu dah baca dalam utusan. Islamik sket critenya, tapi amazed me. Tu yang jumpa je novel ni, terus aku rembat walopun tatau bila bleh baca. Tapi biasalah kan... kalo dah baca ngan anakanda i tu, baca sebaris, layan dia sploh minit. last2, aku tutup buku. kenot maaaa. kena cari masa berquality untuk diriku nehhh.

Another book yang baru beli - Hijab Sang Pencinta by Ramlee Awang Murshid. I really love this writer. His book selalunya lain dari yang lain. Aku selalu jatuh cintan ngan hero ciptaanya. Hik...hik...hik... Buku ni pun aku tak tau bila bleh start. Plastik pun tak bukak lagi.

Tetiba aku rasa nak makan big apple doughnut ngan rotiboy! Ape ke hei nyer ni??? Buang tebiat! Adusss... naper lapar ni? Terpaksa lah aku pergi merayau cari makanan jap...

No comments: