Wednesday, January 7, 2009

Lunch Date with Joan - Backdated

Well... this is my turn to treat Joan a lunch. Sebenarnya minah tu demand nak makan kat California Kitchen Pizza. But since it was located at KLCC which is quite far from my workplace, I just asked her to come over here instead. Lagipun kat tempat keja aku ni baru bukak JJ and based on my colleagues, kat situ banyak restoran.

So, last Fri, lunch time kuar gi amik Mc Joan at lrt Setiawangsa. Berjanggut aku tunggu tak sampai2 jugak minah ni. Call2 baru tau... train delay rupanya. Chesssttt... buhsan betul! At last aku suh dia turun kat Jelatek and I fetch her there. Terpaksalah aku gi stesen Jelatek lak.
JJ baru ni... ok lah tempat dia. At first, we decided to have a meal at Izi. Dah duduk pun. Tapi belom apa2 dah cakap yang ni takde, yang tu takde. Spoilt terus mood. Kitorang bangun and move on. Kerek giler sehhh...

Our drink - Mocha

So, masuk Spices. Seems ok. Makanan pun ok with reasonable price. Kenyammmmm giler! Tapi their desserts not as per expected la. Igtkan makanan Middle East sebab nama pun Spices, tapi banyak western food lak. Hentam je lah...

Sharing is caring maa...

Lepas tu, round2 the stores. Tak banyak pilihan baju. Igt nak sambar selai dua. Sekali takde yang menarik perhatianku lak.

Joan's choice - Fish fillet with wegdes

My choice - Sesame chicken - Tak sedap sangat ponnn

Our dessert - Cheese cake yang rasa cam pisang and Bujang Senang yang tak senang mana ponnn. Eskrem murah, tapi rega mahal giler.

So, next lunch date will be on Joan's. Hehehe... aku nak paw Mc Joan habes2an. Takpe... Mc Joan always get well prepared. Kan Joan...?

Oh ya... on d way back, Joan did bought Big Apple Donuts 6 pieces X 2 boxes. Tapi banjer aku 2 pieces je! Ok la... sungguh sedap Big Apple Donuts ni. Derang letak syabu ke apa? Moskil sungguh aku...

6 comments:

Audriena said...

mencik!!!!

nik_raihan said...

weii... pesal mencik ni?? mesti dengki ekk.. tu lah.. mai lah join kito bergather2 ni...

Audriena said...

ingak aku x sey ko? x dok transport beb, huhuhu... kalu joan ko, mung ko, sapo2jah lah nok ambik aku ok gok...

hee! hee! hee!

nik_raihan said...

elehhh... public banyok maa.. mc joan naik lrt jah. then aku amik kat mano2 stesen. sajo jah malah!

Audriena said...

beb, sini x dok public transport la... ceh! desa sri hartamas... mana ado.. huhuh... ore2 sini semo ado keto so x dok public transport, ado pong bah nga taxi... tu pun ado schedule sdiri... tok dang!

hahaha... x dok rezeki aku nok pekeno mung blanjo...

nik_raihan said...

aku pulok banjo? mung arrr