Friday, July 3, 2009

Transformers

Setelah frust tak leh tgk Transformer last Sunday, akhirnya last Tues, aku memontengkan diri semata2 nak tgk citer robot nih. Giler kuat pengaruh citer mat saleh ni ekk???

Actually I got Project Status Meeting at Menara TM. So, dari rumah I just took public transport a.k.a komuter sampai KL Sentral. Giler ramai org naik komuter, berebut2. Shock culture jap aku. Letih woo… mmg berdiri sampai KL Sentral. Adehh… sib baik aku tak bawak laptop. Sblm ni aku bawak laptop. Nak patah bahu aku bawak menda tuh. So, kali ni aku malas bwk. Lantak la Project Manager nak cakap aper.

Sampai KL Sentral, amik Putra LRT to Kerinchi. Dari situ just menapak masuk menara TM. Siyes penat. Belom apa2 aku dah pancit. Cehhh

Sampai level 45, rehat ilang penat jap. Kul 9 menapak lagi ke Annexe TM. Quite far jgk lah jalan kaki. Mencabar sungguh nak meeting project ni.

Gitu gini, meeting abih kul 10.30. Aik.. kejap jer. Ok lah. Dah present schedule, payment terms, segala issue berbangkit semua, kitorang menapak balik ke menara TM. Aku rasa lebih 1000 kalori aku terbakar kut pagi tu aje. Hahaha….

Disebabkan aku tak bwk laptop (sengaja tak bawak) maka melopong lah aku jap dalam opis tu. Takleh jadi ni. PM lak kena balik HQ ada meeting. Aku ada meeting gak, tp aku dah mintak excuse. Hehehehehe…

Dalam kul 12, aku blah. Malas ehh nak keja. Ngan selamba aku balik. Kul 1 lebih aku dah selamat bersantai depan TV. Ohhh.. nikmatnya rasa… wakakaka…

Call dear hubby, can we catch a movie today? Check movie slot, ada kul 3.30. Jadik jer. Jumpa dear hubby kat JJ Cheras Selatan. Menketedarah dulu.. then masuk wayang. Layan Transformer – The Revenge of The Fallen. OK gak movie dia, tp aku lebih prefer the previous one. Tapi aksi sungguh. Dari start sampai abih duk berperang.

Skang, kena cari tiket nak tgk ngan anakanda lakkk. Pegi hr tu pun tak leh cakap kat dia. Kang tak pasal2 majuk. Tu ikut papa dial ah tuh. Suker majuk tak tentu pasal.

No comments: