Tuesday, July 28, 2009

Funfair

Papa, Abang Long and Iqmy

As promised to Haiqal and as reward for him for saving RM1 every school day from his pocket money, last Sat we brought him to the Funfair. Not much differ from previous year actually. Just typical funfair with the merry-go-round, flying carpet, train... so on.
Ada gak jenis menan yang baling2 dart, campak2 benda bulat2 tu masuk tudung botol semua. Pemandangan biasa dalam funfair la...


Sungguh kusyuk naik train

So, Haiqal naik flying carpet ngan aku sebab papa dia takut. Tak macho arr takut! Hahahaha... Tp kan, seriau gak woo naik flying carpet tuh. Walopon tak tinggi cam kat Genting, tp still consider tinggi. Haiqal asyik tutup mata je. Ceh! Buang karan je. Aku je yang lelebih duk menjerit atas tuh. Hehehehe... Yang lawak masa turun, aku tanya Haiqal "Naper tak bukak mata?" Dia jawab "Takut! Jantung Haiqal sakit!" Hahahaha.. gelak sakan aku

Tanak turun dah...

Iqmy lak, letak dia naik train je. Sebab tu je yang boleh diconsider selamat utk dia. Tapi tanak turun tuh! Aduh laaa...
Lastly, dear hubbby main baling dart. Boleh lah patung kecik. Lekat kat keta aku. Jadik laa...

No comments: