Monday, July 13, 2009

Iqmy's First Step

Malam tadi, dgn begitu konfiden sekali, Iqmy melangkah. Waaa... dah bleh jalan anakandaku ini. Ewww... mama terharu! Sob...sob!! Ntah apa nak diharukan... ntah lah labuuuu

Sblm ni dia just berdiri je. Suh melangkah, dia akan jatuhkan diri... then merangkak! Aduuh... malas la budak ni. Kalo pegang tangan dia, baru lah terkedek2 jalan.

Tp kan bila dah bleh melangkah semalam, ke'kerek'an dia terserlah! Kita duk tunggu sambil depangkan tangan ni, dia bleh melencong gi tempat lain. Cehhh... kerek arr tu!

Aku baru je pesan kat adik aku Imah suh beli knee guard sebab selalu lutut dia merah kalo pakai rompers masa merangkak. Takpe... belasah je pakai.

Gambar lupa amik sbb tgh charge masa tuh. Malam ni I'll try to snap it and upload. Kalo nak lagi best, aku amik video. Bleh tgk kekerekan dia sekali. Hehehehe

Haa... hari ni, setelah lebih setahun lepas give birth to Iqmy, my menstrual cycle dah start. Aiseh.. igt bleh posa penuh lagi thn ni. Kalo masa Haiqal, setahun lepas tu baru period, Iqmy ni lewat almost 2 months. Semua kawan aku heran naper aku tak period setahun. Tp based on doktor, kalo breastfeed, mmg lambat period. Nampaknya, bleh start planning another kid. Hahahaha...

No comments: