Wednesday, July 15, 2009

It's mid of the month

Today's 15th July. Middle of the month. Apa kena mengena ngan aku???
Takde apa pun... just wondering... how more days until the pay day? Naper aku begitu menghitung hari? Waaa.. sudah sengkek maa...
Adess...
Banyak lak perancangan bulan ni. Of course all of that need a cost! Aku pun dah me'slow'kan diri dari menghadiri mana2 sales walopon begitu membuak2 perasaan shopaholic ku. Ehhh.. tak de kemaruk sangat, sikit2 je.
Bulan ni apa yang aku shopping ek? Let see the list

- Handbag -> 2
- Shirt -> 2 ke 3 ek? lupa daa
- Kain pasang -> 4
- Bedsheet -> 1
- Bedsheet with comforter - 1
- Upah jahit manik - 2 pasang baju
- Kasut - 1 - still dalam kotak, tu pun aku terfikir nak beli lagi 1
- Sunglasses - 1 pair - ganti yang hilang. Murah sajorkk
- Baju Iqmy - 2 rompers, 1 tight, 1 jeans, 1 shirt
- Baju Haiqal - 1 jeans - uiks.. tu je? Sian Abang Long
- Kek b'day - 2 bijik
- Goodies - dalam 50 goodies bag prepared

Ada lagi ke?? Perghh.. for 15 days, aku telah abihkan reta banyak tuh, memang sakses! Mantappp! Tu tak masuk lagi perbelanjaan wajib, sbb tu bukan aku nyer bidang. That's my hubby's. Hahahaha.

No wonder aku telah dinasihatkan supaya meletak jawatan sbg Menteri Kewangan dalam rumah aku. Skang, terpaksalah aku jadi pemerhari PBB sajork. Tgk je kekawan gi soping. Sungguh menderita hati ku ini. Owhhh!!!

2 comments:

Juliaty said...

mmg menderita nik..lagi2 tgh mega sale nie..penat sungguh nak menahan diri :P

nik_raihan said...

ciss... ko saje je menambah luka dihatiku julie! aku tau lah mega sales skang ni... uwaa!!!