Monday, July 6, 2009

Make it short

  • Spek itamku jenama SODA rega RM400++ (sblm less) telah hilang!!! Maka hilang ke'vogue'an aku berpanas memandu keta baru model SAGA ittew!!! Sebagai ganti, aku cuma mampu beli Vincci je rega RM30++ jer. Huhuhuhu...
  • Kereta baruku telah cedera sbb aku telah menyondol tiang rumahku. Balasannya, lakiku membebel 4 hari 4 malam. Huwaaaa!!!
  • Jam tangan Guess ku (yang sepasang ngan dear hubby) telah putus talinya bak layang2 gittew. Terpaksalah aku guna jam tangan JBovier. Another Guess lak telah kiok baterinya. Elle pulak, aku sayang nak pakai. Bila nak gi repair balik tali jam ni???
  • Last Fri, aku telah berjaya merembat 2 handbag masa JCard Day Sales. Hahaha... aku suke! Sungguh suker sekali! Hari ni aku dah pakai satu ngan rasminya. Satu lagi, igt nak pakai raya. Bergantung kepada daya tahanan pemakaianku! Kalo rasa nak pakai.. aku hentam je. Raya beli lain... bleh???
  • Currently, I'm looking for cupcakes maker. Sesapa ada tau kat mana nak order???
  • Ada 2 pasang lagi kain yang blom dihantar ke tailor. Takpe... lepas aku kira2, dah ada lebih kurang 7, 8 pasang baju aku tgh jahit. Cukup la utk raya tahun ni. Simpan utk thn depan lak.
  • Aku tengah giler kaler pink skang ni. Baju2 aku semua banyak kaler pink. Musim pink telah melandaaa
  • HP ku telah menunjukkan tanda2 nak kong! Tetiba je bleh padam sdirik! Sungguh mencabar kesabaranku! Adeh deh dehhhh

wokeh la... malas nak menaip. chow!

2 comments:

Dang Fatiha Subkylatifputri said...

mana gmbr handbag barumu itu?? tunjuk sket aku nk jeles japp..aku punn tgh cari handbag nie..

nape syg elle?? bf lama bg eyh?? ker hantaran??

kenapa ko sondol tiang umah ko?? nk beli umah baru ker??

cupcake?? siyes ko nak?? aku ada sorg nie aku kenal..sedap..kalo ko betul nk, aku blh rekomen..umah korg punn ala2 dekat walaupun xde lar dekat sgt..

bj ry..mm..smlm aku g umah tailor aku..yg 4 psg aku anta brp bln lps, ada progress, dh potong..tp bj nyer x siap2 lg..aku rs blh jer kot buat bj ry tue..mm..2 psg pink..so, blh lar kita boria nnt..ry ke bpr nk jumpa???

nik_raihan said...

gambar handbag tidak dibenarkan diexpose. takut ado org2 dengki gi cari pattern srupo. ahakss..

sayang elle sebab tu lah jam terbaru. tp aku paka doh hari ni. hehehe

sondol tiang??? sapo suh tiang tu duk situ? acu lari duk lain tehhh

btol ni. aku nak cari cupcakes. please provide me the details.

baju rayaku dah siap manik2. santek sekali!!! ewww..

nak berboria??? bleh.. kito jupo raya ke 808943. okeh?