Tuesday, December 2, 2008

Mari ponteng keja...

Best tak? Kalo masuk meeting pagi, then petang balik terus. Best kan? kan? kan? That's happen to me yesterday. Pagi ada meeting kat Putrajaya, ding dong ding dong, around 1 jugak habih meeting. Campur ngan take the refreshment sekali. Tu pun sib baik Penolong Pengarahnya mood baik. Kalo tak, habih... dusyummmm kena segala jenis kick.

So, abih meeting duk diskas2 nak balik opis ke tak? PM kata dia tak masuk sebab sakit kepala. Sakit manjang mamat tuh. So, aku ngan gedik nya tanak masuk gak. Tapi, kena prepare surat, update reference number suma. Huwaaaa... malas tul. So, end of story, aku suh je Kak Ayu tolong bagi surat and update all those things. Settle!

Sblm balik, makan2 dulu kat Secret Recipe. PM banjer koooo. Nyesal aku tak taram habih2. Aku bedal brownies je sebab dah kenyang lepas makan mihun masa meeting tadi.

Balik rumah, dear hubby got no paper today, so we went to catch a movie. I really want to watch TWILIGHT as it got a good reviews. So, tengok citer tu la. Best gak! Giler macho hero dia. Ngan aku2 sekali cair. Hahahahaha. Tapi siyes! Memang macho habih! Hensem siot. Terbuai2 aku ngan kemachoan nya. Wakakaka

Lepas tgk, dear hubby mula pasan dia cam si Edward si hero tuh! Hampeh je... Dia tu memang... semua hero cam dia!!! Yang aku tengok, rambut dia je sama. Tu pun kes nak jaga ati. Hehehehe... Yang lain... sipi2 je. Ntah kena tak tidak. Hehehe... dun worry... you're always my hero dear!!!

No comments: