Friday, November 28, 2008

Rushing day...

Hari ni sungguh express rakyat aku rasa. Pagi meeting kat Putrajaya. Blom abeh meeting aku dah kena halau balik opis nak siapkan report. Ok gakk... buhsan giler dalam meeting. Letih duk control ayu dalam meeting room nuuu. Hehehehe...

Balik opis... giler jammed kat MRR2. Ntah apa yang dijamkan pun aku tak tau. Lepas Pandan tu, elokkk je jalan. Baran betul aku! Sebab flyover tak sekolah tu lah jalan ni selalu jam. Kalo aku ada koser, memang aku tutup je flyover tuh. Menyusahkan rakyat mesia je.

Sampai opis, surat untuk report tu tak sign lagih. Kena mengejar the CEO lak nak suh sign. Masalahnyer, dia takde kat opis. Dah lah report tu org gomen nak hari niii gak. Senin depan MAMPU nak review. Siot betul, cuti aku senin depan pun tak approve sebab kena attend meeting. Cessss...

Lepas surat settle, kena gi Putrajaya balik nak bagi report tu. Sebelom kul 4 lak tu derang nak. Aku suker je sebab tak yah balik opis. Terus balik... dengan kata lain merayap kat tempat lain dulu, baru balik. Hehehe...

Oh ya... based on my superior, kitorang kena pindah opis. Haiyooo... buhsan betul pindah2 tempat ni. Dah lah tempat skang ni pun baru je pindah bulan 7 hari tu. Tak sempat beramas mesra ngan tempat ni, dah kena pindah balik. Letih mengangkut je. Nampak gayanya tak leh lah aku nak ngelat kali ni.

No comments: