Thursday, November 20, 2008

What a busy week...

Aku heran betul la. Kalo time aku nganga tu... memang nganga bebetul. Sampai naik buhsan duk ternganga sebab tak tau nak buat apa. Tapi kalo dah banyak keja tu.. giler bizi. Sampai tak sempat nak makan. Tau tau masa sungguh pantas berlalu. Cittt...!!!
So, that's what happen this week. There's a lot of dateline need to be taken care of. MoH nak kena hantar test case. BCMAS nak kena siapkan User Manual. Semua nak dalam masa yang sama. Hangen betul aku!
Semalam, kalut aku nak siapkan that User Manual. Dah lah PM nyer cuti semalam. Actually, I've submitted that doc a day before in order for PM to review it and approved. But, semalam jugak yang dia tgk. Hari ni dah nak guna for training. Sabar je la aku.
Pulak tu, kul 3 lebih baru call kata benda ni tak complete, benda ni kena ada, benda ni kena tambah. Hishhh... So, dengan kelam kabut nya, aku siapkan jugak dengan sakses sekali. Sungguh ku bangga sekali dengan diriku. Hehehe.... Tu pun ngam2 kul 5.15 baru siap. Tak de nak review2 dah sebab dorang nak hantar ke client lak. Pulak tu, tak leh nak send email coz the file too big. 20mb tu. Mmg tak lepas lah kalo thru email kompeniku yang hampeh ini. So, terpaksa lah aku bagi dalam thumbdrive. Sib baik sorang team member ada kat opis semalam. Dialah yang aku kejar suh betulkan system, suh tambah ni, tambah tu, rectify all the errors.
Then, MoH lak, kena review all the test cases prepared by other team members. Poyo je kat document tu letak nama aku as Quality Manager! Kalo gaji cam manager ok gak arr!!!
Well, sepanjang December, my schedule will really tight since our project need to deliver by end of Dec. Sibuk ngan UAT, training, documentation lagih. Aduhhh... sakit kepalakuuu. Dah lah banyak cuti bulan doplas ni. Tak kira... time cuti, aku cuti jugak. Hahaha....

No comments: