Wednesday, December 3, 2008

Lunch date with Mc Rose

Dr Rosmaliza and me

Pesal aku rajin mengapdet hari ni? Takde keja ke? Silap aarrr... keja banyak wooo. Tapi rasa terlebih rajin gak. Sementara keja tak leh nak proceed, aku proceed ngan keja yang sungguh bermanfaat ni. Hehehehe....

Actually, dah lama aku lunch ngan my schoolmate ni. I guess 2 weeks ago. Tapi tak sempat2 nak citerkan. Alkisahnya, kawan aku ni laki dia keja kat sebelah kompeni aku. So, she always hang out around the area with her husband whenever she's free. Jumaat hari tu, dia call aku ajak aku join lunch sekali. Dengan happynye aku accept the offer, dah org nak banjer kan. Rugik woo tolak.

Mc Rose ni doktor kat Hospital Selayang. Ramai gak kawan aku jadi doktor ekkk. Sure bangga cecikgu yang ngajar dulu. Aku jugak yang hampeh. Well..last sekali minah ni jumpa around 2 years back... rasanya. Masa tu kitorang gi main bowling kat Sunway Pyramid and she's pregnant her 2nd baby.
So, quite a lot of story we've talked about. Dari cerita cemana dia kawin sampai keja skang. Baru aku tahu minah ni kawen family arrangement. Ada lagi stail tu skang ni ekkk. Well, knowing her since our secondary school, she's really nice girl. Rajin dan pandai. Budak baik lah katakan. Bukan cam aku ni yang selalu ulang alik kena panggil masuk bilik disiplin. Hehehehe...
To Mc Rose, thanks for your treat. Len kali banje aku lagi, tapi tempat best sket arr... hahahaha... demand siott

4 comments:

Anonymous said...

Rose ni aku kenal dok? sebab aku nak mintak MC dengan dia. dah tak larat nih...

by the way, aku merancang nak beranak kat Hospital Selayang... boleh dok mu kabor kat dia akan keinginan aku ni?

Audriena said...

wah!!!

lamo sunggoh x jupo mc rose....

nik_raihan said...

Mc Dee...
Mc Rose ni buke dr bersalin. Dio dr bius. Aku sero dio tok kenal mung sementelah mung tidaklah seglamer mano. Wakakakaka...

Nazroh...
mung ni semua oghe mung lamo tok jupo. tok berkembang langsung!

Audriena said...

aku tok kembang sebab aku "pecoh" doh! wakakaaakak!