Wednesday, December 17, 2008

Cerita kereta

My sister's new mercedes. Next to it is her previous Aveo

Dalam ke'slow'an ekonomi ni, we're not thinking of having a new car. But my sister did. Dia baru je sambar merc sebijik. Tak paham betul aku ngan minah ni. Keta lama dia still consider baru which is Chevrolet Aveo. Laki dia lak pakai Rexton. Anak sorang je. I mean takde lah desperado sangat nak tukar keta cam aku ni. Rasa Waja tu kecikkk je sejak anak bertambah lagi sorang ni.

Tapi itu lah matnusia. Tak penah puas dengan apa yang ada. So, keta Aveo dia adik aku lak amik. I was about to purchase it as well, but when I'm thinking about the maintenance of it... guess it gonna be high, cancel terus.

Sudut depan lak

As of now, aku tak penah naik lagi keta baru dia ni. Last week derang satu family pegi Phnom Penh pun anak dia dah sound, jangan naik keta mama, keta papa. Naik kancil adik aku je. Ceh... siot je nasihat!

No comments: