Tuesday, January 12, 2010

Anugerah Juara Lagu 24

Lupa lak aku nak update pasal AJL. Takde kene mengene pun tp sanggup tu tak kuar gi mana2 semata2 nak menengok natam ni. Hahahaha... Sungguh kuat pengaruh nye ekk? Ke aku yang tipis iman? Mana2 la

Actually hari tu just doing house chores yang tak abih2 selain melelapkan mata barang sejam 2. Menemankan Iqmy tido, maka, harus lahhhh aku pun tumpang sekaki. Lunch pun dah lewat sangat. Kul 4 ko!!! Hehehehe... sorry la yauuuu!!

Malam tu, bersemangat aku 3 beranak duk depan tv. Lakiku cam biasa, he's not this type. Setakat jenguk sekejap2 je. Well... persembahan pembukaan by Siti. Just klise. Takde best pun. Cam performance dia yang biasa2 je. Aku kadang2 meluat lak tgk pesen tudung minah ni! Nyampahsss

1st - Estranged - Aurora
Ok la.. biasa je. Takde elemen2 menarik to be highlighted.

2nd - Alyah - Tak Mungkin Kerana Sayang
Aku suker vokal dia. Clear and tak sakit tinger. But background singer cam dah rosakkan lagu lak

3rd - hahahaa... aku dah luferr! And the rest pon aku cam dah tak concentrate dah. Haiyaaa! Kemain tunggu, gini akhirnya? Hampehhhh... Especially bila time Aizat performed for Pergi. Ngan laungan hindustan by Kajol Mesia tu... sungguh lah buat aku buhsan! Tatau naper.

Mula la aku main tukar2 channel. Tp, time result was announced, I got to back to TV3. Tgk result pun jadik la...

Satu yang aku tgk, semua persembahan mantap! I like almost all performances. Walopon aku tgk gitu2 je, and lepas Tomok performed, I tak sempat tgk others sebab Iqmy dah ngamok nak tido. So, aku tak sempat tgk Yuna, Aizat Kau Aku, Faizal Tahir, Hujan.. and lelain yang last2 tu. Yang performed sblm announce pemenang pun tak tgk. Ala... ada ulangan. Bleh rewind balik.

The winners? Semua dah tau and there's nothing to condemn. Cuma, tak sangka la performance yang membosankan aku tu lak yang menang. Hmmmm....

3 comments:

jq.person@hotmail.com said...

semangat 1Malaysia.. patut lar menang..

nik_raihan said...

ooo... kekdahnya!!!
ok la kut. boleh laaa

nik_raihan said...

ooo... kekdahnya!!!
ok la kut. boleh laaa