Friday, May 29, 2009

Iqmy coming birthday!

This Sunday, 31st May 2009, Iqmy turns 1. Whoaaa.... time flies fast! It seems that I just give birth to him. But in 2 more days, he become 1 already maa...

No birthday party was planned as dear hubby not that type of person. Tak best kan? Dah dia cam tu... terima je lah seadanya. Hahahahaha.. poyosss

Actually, we (my siblings) plan to go to Genting for hu ha hu ha tomorrow. My brothers from Desaru already on their way to KL. My mum still here at my sis. Kakak aku kat Bangi pun nak join walopon tak mendapat pelepasan dari laki dia lagi. Sesi memujuk blom buat kot.

As for me, memula plan aku nak gi bersama anak2 je. Oh ya.. mula2 plan nak gi hari ni(weekday) as we thought hari keja, sure org tak ramai. Dan2 tu aku isi Book-Off form. Sekali kakak aku (Mc Yah) tak leh cuti lak. Dia request nak gi esok. Cancel lah aku nak BO hari ni. Memandangkan esok cuti, lakiku pun bleh lah join sekali. Aku igt nak baik bas. Tp dear hubby tanak lak. Susah katanya ada baby ni. Ok je la aku. Lagipun dia yang drive kan.

Hari ni there's 2 good things happen. To me la... One is my leave has been approved! Fuhh.. boleh lah balik kg minggu depan nuuu. Another thing - aku punyer claim dah dapat. Ok lah walopon cuma sekangkang kera. Rezeki gak tuh. Aku igt nak gi bershopping kat JJ la. Hari ni ada J Card sales. Harusss aku berbelanja dgn berhemat nanti. Ye ke? Hahahahaha...


Iqmy is driving...

My eldest sist will be off to Filipine (naper pelik eja filipina ni? ke salah? lantak..) tomorrow. So. she and her family will not in the list. Abang aku yang ber2 tu pun not in. Sorang balik kg, sorang bini tak cuti kut. Adik bongsuku, will be in. Sepupu ku yang pasif tu pun 'I follow' je. Yang join maybe dalam 9 org tak termasuk anak2. Gonna be fun then!

Genting... aku datang!!!

No comments: