Monday, April 20, 2009

Stay back?

At last... aku kena keja malam jugak hari ni. Adehhh... terpaksa lah aku tinggalkan my lil Iqmy to my dear hubby.
!st time tinggalkan dia, terasa rindu lak. Selalu, mmg tak penah tido ngan org lain. Tp, terpaksa lah. Dah keja namanya...
Pasal keja lak... skang ni aku rasa sunggub bz sekali. Banyak sungguh keja. Kalo dulu, penah gak aku gi keja tak buat keja langsung. Makan gaji buta je. Oppss...
Maybe because of changes of the management. Lain management, lain cara manage nyer. OK lah... admit it.

Pasal FIL aku.. alhamdulillah that he's recovering. Last night dear hubby call, dah boleh bercakap dengan elok. Ingatan pun dah ok. Cuma jalan tu, still slow2. OK lah... improving.

Bonda ku lak, baru balik dari Jakarta. Hamboihhh... seronok berpoya2 kat sana. Tp aku tak gi jumpa lagi dia. Still aku umah kakakku. Tgk lah esok2 gi jumpa sambil mengaut hasil dari shoppingan dia di sana. Hahahaha...

Now is 2.20 am. Tendernya most likely to drop since we got really high price from the vendor. Banyak cerita pasal tender ni, tp aku malas nak talk about it. Buat sakit kepala je. But uploading doc was successfully done tadi.

Aku lak lately selalu gatal2 badan. Naper ntah. Gi klinik makan ubat allergic ngan ubat gatal pun tak jalan. Siap kena cucuk lagi tu. Tensen siot selalu tergaru2. Selalu terbangun tgh2 malam sebab tak thn gatal. Badan jangan cerita la... dah banyak tanda2 udusss bekas kena garu. Pas ni kena gi pakar kulit nampaknya.

No comments: