Friday, April 24, 2009

Haiqal and his Karate-do class

Abang long kesayanganku ni cukup minat ngan class karate. So, we enrolled him to Karate-do class at his school. Sebenarnya, dari 2 thn lepas aku dah suh dia masuk taekwon-do. FYI, aku dulu.. erk.. sampai skang pemegang tali pinggang blue tip dalam taewon-do ITF. Sampai U, terus ntah kemana2. Igt nak sambung kat opis since kompeni aku ada bukak kelas tu last 2 years. Tapi sebab umah jauh, class nyer lepas opis hour... tambah ngan penyakit M ku, terus terkuburrrr. Jeles je tgk kawan aku dah ada black belt. Ntah bila la nak sambung balik. Ke tak sambung terus?? Ye kot... hahahahaha...


Papa sibuk nak kaco abang long posing


So, anakandaku ini sungguh suka gi kelas karate. He always looking forward to attend the class. Sampai nak balik kg pun dia dah tak hepi sebab nanti he'll miss the class. Walopon baju nyer mahal (RM100 ko!!!) we still bought it.


Si Iqmy pun nak tumpang sekaki kat belakang nu



Next month, there'll be a competetition on his class. Buat kat dewan mana ntah. Yang aku hangen ni... blom apa2 dah kena masuk competition. Pulak tu kena beli glove (boxing glove tu). Mandatori tu... Rega RM85. Lepas competition, nak campak mana ntah pulak natam tu. Lagi... kena bayar fee ntah hapa ke bendanya. Aisehh.. ni cam nak meniaga je lebih ni...

Terus aku cakap 'Tak yah masuk bertanding lagi la bang long. Lagipun baru belajar'. Dia pun ok je walopon he's really excited nak masuk. Hishh... rasa bersalah la plakkkk


Adesss... cemana ni?


Tp, anak kakak aku lagi lawak. Masuk taekwondo. Mak dia dah beli baju lagi. Pegi kelas sekali dua, terus tanak masuk. Yang lawak nya, masa tgh praktis tu, bleh dia menguap. Letih katanya... hehehehe... Aku mmg tak harap budak tu masuk aktiviti lasak, dah dia pun jenis control ayu manjang. Princess kununnnn

No comments: