Friday, June 10, 2011

I'm back!!!

Waaa... what a loooong silence ekk? Well... there's a reason for that... of course! Actually, I’ve been transferred to another subsidiary but within the same company. So, I have to leave my lappy to previous sub. Kedekut giler! Their reason was, it’s not enough laptop for all the staff. Maka, terpaksa la aku melepaskan lappy pinjaman semata2 itu. Hak org kan... apa lagi yang aku nak cakap...



Once being transferred, the new sub still in progress of purchasing a new lappy for me. Gitu gini, gitu gini... banyak lak masalahnya. Ngan DELL nya, ngan accountnya... adehhh... lama gile nak menunggu dapat laptop baru. Bos aku pun janji punya janji nak bagi pinjam lappy dia. Tapi harammm... takde pun. So, aku menumpang pc yang connect to scanner to do my works. Terpaksa pandai2 sdirik. Kalo tak mau bertimbun keja aku tak siap. Tu pun sib baik aku configure sdirik email kat pc menumpang tuh. Kalo tak sampai skang takleh access email. Elok je bukak email, dah ada yang mintak buat tu buat ni. Duenya... dan dan tu gak. Fuhhh... berpeluh mak you!!!



Dan, semalam... dengan rasminya, aku dah dapat lappy baru! Suker....suker!! Tp laptop baru ni besar la plak compared to previous one. Tp agak hensem la. Yang dulu nampak cam cokia je. Hehehe... komen...jangan tak komen.



Maka, boleh la aku buat comeback skang dengan rakusnya. Sesiapa yang rindu... (ada ke?) well... I’m back now. Hahaha!!!!


No comments: