Monday, December 21, 2009

Gone or missplaced???

I've been looking for my old pics during my chilhood up to secondary school. During my leave at kampung those days, I already looked for it. Sementelah (pergghh... ayat!) bilik yang aku duduk dulu was transfered to my sis (Mc Na), so kebanyakan barang aku takde dalam tu. Semua almari aku bukak. Especially the one that I remembered I kept all my pics there. But I just found my old autograph books and present I got those days. Please bear on mind, I'm quite famous dulu okeh. Hadiah harus lahhh banyak. Hahahaha!!! Poyosss...

Masa aku duk ceroboh ex-bilik aku tuh, I got a chance to read some of my authograph books. Adehhh... what a memory! How I missed my schooling days. Then I realised... buruk sungguh tulisan aku dulu. Erkkk.. skang pun menten buruk sebenarnya! Wakakakaka...

But, what a frustrating when I figured out that there's no pic album there. Kemanakah semuanya? Sungguh aku tak paham... adakah adik ku sudah buang? Kalo betul dia buang.. durjana sungguh perbuatan itu! Harus aku confront balik ngan minah tu!

Then, I moved to 2nd room where I used to slept dulu. Skang pun dah transfered jadi bilik abang aku yang kawen ngan minah Filipino nu! Masa tu, abang aku dah blah balik Johor. So aku menceroboh dengan amannya. Lagik hampehhh... Takde bayang album gambar pun dalam dressing table punya drawer. Yang ada hanyalah gambar2 derang yang tak cun ituh! Ooo.. frust lagik.

Next, aku carik dalam almari baju yang dah pindah ke ruang atas rumah mak aku tuh. Actually aku tau, dalam drawer bawah almari tu I kept all the letters I got during that time. Kan aku femes... surat banyak la wehhh! Hehehehe. As expected, mmg takde album gambar dalam tuh.

So, I thought, maybe ada kat umah aku skang ni kot. Mana lah aku aku dah bawak KL tp lupa. Last wiken, aku gigih mencari dalam bilik kat atas yang dah jadi opis dear hubby. Cari punya cari, sekali ada gambar2 latest je. I mean gambar aku yang cun skang je ada. No old pics.

Uwaaaa... sudah ilangkah??? Dimanakah dia????

8 comments:

Dang Fatiha Subkylatifputri said...

bismillah air..hahahhaha..aku takut nk cari, takut x jumpa..nnt frust..tp rs cam nk cari jugak nie..hisyy..konflik diri...

nik_raihan said...

ye kut deng. aku tok baco bismillah kut maso cari. okeh. aku start balik. tp siyes sedih wehhh tok jupo!

nik_raihan said...

ye kut deng. aku tok baco bismillah kut maso cari. okeh. aku start balik. tp siyes sedih wehhh tok jupo!

jq.person@hotmail.com said...

aku takok nok tengok.. takok malu kor diri sdri.. haha.. mung nok kor..? koleksi aku wojik ado lagi..

nik_raihan said...

bleh g-ha! mung nok wi ko aku ko? tp mung stakat f3 jah. f4 f5 tuh aku nok gaga mano?
takok ko? isk... suko apo tgk jame mudo2.

jq.person@hotmail.com said...

nati ahh aku tgk koleksi 90-an aku tuh.. (skali tak dop pong.. huhuh..).. malu lar weh.. posing senget koktu.. senget kok nih.. apo peseng lar..

nik_raihan said...

cari tu wehhh!!!
malu ko gapo? buke sene nok tgk gambar ore posing senget koktu senget kokni po kito dulu jame lonih!

Suya said...

surat dari adik erie ada lagi dop? hihihihi =))