Wednesday, October 5, 2011

Kisah sinki ku...

Takde topik lain ke ek? Pasal toilet jugak nak tulis. Tp... dah blog aku.. sukati aku la. Aku punyer ni weihh!! Hahaha... harus riak!

Okeh... aku sebenarnya nak bagitau, sinki rumahku iteww telah tamat riwayatnya tanggal 27 September 2011 bersamaan dengan hari Selasa pada pukul lebih kurang 9.30 malam. Perghhh... sket nyer detail tuh!

Masa tu, anakanda beta berada di dalam toilet utk memberus gigi. Aku pulak bersama Iqmy tgh sedap melopong tgk tv cerita korea kesukaan ku. Tiba-tiba... "Pranggggg!!!" (Eh... ada cam bunyi benda pecah ke gitu?) Daku sungguh terkejut. Apakah yang telah terjadi? (Waahhh ayat peksa!).

Tamatnya riwayat sinki ku...
"Haiqal!!!!" aku melaung. Pas tu Haiqal keluar. "Mama... sinki jatuh!". Dengan pantas aku berlari tgk. Cam jauh sampai kena lari. Ayatttt...

Dalam toilet, tetengok sinki dah pecah berderai. Huhuhuhu.... sib baik tak kena kaki Haiqal. Kena gak sket. Berdarah la jugak ibu jari kaki dia. Terus aku tak reti nak buat cemana. Tinggal je cam tuh. Dear hubby balik, baru dia kemaskan. Aku tolong gitu2 je. Tolong tengok la paling banyak. Hehehe...

So, takde sinki lagi sampai hari ni. Laki aku punyer kreatif, dia pasang paip je. So, no sink sink. Ntah bila la nak beli sinki baru ni. Toilet Haiqal pun tak repair2 lagi. Banyak2 toilet rumah aku (3 je punnn) satu tu je lah yang duk guna. Bawah, mmg tak de org. Hmmm.... kena cari cepat nampak gaya ni. Naik buhsan dah duk berebut toilet nan satu tu.

No comments: