Wednesday, August 26, 2009

Jealousy may kill!

Dasat tak entry aku kali ni??? Dasat kannnnn????

Kisahnya pasal aku laki bini ni la... Actually, it's not a big deal for me. But it does to my dear hubby. Semuanya gara2 facebook. Adehhh... bahye gak menda alah ni ekk. Habih aku laki bini gaduh.

Sebenarnya, he's quite mad about a photo, not a photo actually. Couple of photos instead. Hehehehe....

Dalam pic tu, there a colleague and me, which is a GUY! Ala... rakan sekerja je pon. And the pic was taken by my another colleague while we're out to have a meal. For me, there's nothing! Absolutely!!!

This is the pic nyer. Buang karan je dear hubby nak jeles. Takde maknanya ni...

Yang silap nye, kawan ku itu telah mengupload that pic to her album in facebook to be viewed by all of us, and tagged me to that pic, which lead to my hubby to view it. Maka... marah lah org tua ittew!!!

Katanya, that pic isn't suitable to be taken to. Not to me as a wife of him. Kalo bini mamat tu amik gambar ngan dia cemana? Aku marah ke? Dia tanya tu...

Ala... dia amik gambar ngan student dia lagi banyak. Aku tak cakap apa pun even I can see that his student standing too close to him. Coz I know and I understand, that it's just a pic which mean nothing!


Actually, we're not this close in real. Please take note

Ok la... kalo nak kata aku salah... salah la... To my dear hubby, I'm sorry OK! But I can't remove that pics since it wasn't mine. Only the owner can remove it. Dalam facebook la. So, just let it be ok? And please bear in your mind... I'm always yours!!! No matter what. Always love you bebeh...

And I promise, I won't do the same mistakes again. I know, when you're jealous, it means you loves me. As I do...

psttt - ok tak teknik mengayat wa ??? hehehehe

7 comments:

jq.person@hotmail.com said...

haha.. kisah rumah tangga katanya.. :>

Audriena said...

ha ha..
pok nik dah marah...

pujuk jangan tak pujuk...

nik_raihan said...

politik rumahtangga kekdah nyerrr

Miss Me said...

boleh tahan gak jeles dia. lama tak dengar cerita2 jeles ni sejak dah kawen.

sabar pok nik... isterimu itu isteri yang soleh...

Dang Fatiha Subkylatifputri said...

owh..masalah domestik rupanya..hehe..ala pok nik, air nk bangan dara jer..tp dia tau, dia tue dh lama bukan anak dara nya..apa?? 10 thn yea?? tp elok jugak..marah tanda syg..tp jgn simpan lama2..gurauan penyeri idup jer tue...tp gurau kasar lar bg pok nik nih..mung nie air..hisyyy.....

nik_raihan said...

wakakaka..
mc dee.. yess.. puji lagi aku. puji lagik. kasik uppppp gitu

oloss mc deng. aku ni menten cun, sebab tu pok nik jeles. menunjukkan aku ni laku lagi la di pasaran. wakakakaka...

ciittt poyo ja belako!

payoh weh nok pujuk ore tuo jeles. letih!

Anonymous said...

jeles bukan sbrg jeles nih...cuma nak jaga kerukunan r.tangga. ingat tempat seorang isteri tu disisi suaminya bukan disisi org lain..faham. ini peringatan yg sudah lama tidak diingatkan pada awak wahai nik raihan sayangku..love u.