Thursday, February 14, 2013

What have been prepared?

Currently, my pregnancy has reached 34 weeks. Gender.... dah tau. Tp still I want to keep it as secret (walopon aku dah canang abih kt org. Hehehe. .)

Nak jalan pun siyes rasa berat cam gajah. Huhuhu.... yang aku heran ada jgk yg tak tau aku peknen.  Ada gak yang baru notice. Apakah????? Tak cukup besar kah diriku ini? Letih weii peknen org baru notice masa dah lebih 8 bulan. Citttt....

Well... this time pregancy, nak kata aku excited. .. yes I am. Si Iqmy pun dah masuk 5 tahun. Harus lah terasa nak ada baby. Tp kali ni... byk preparation aku buat awal. Salah satunya sbb online shopping which I addicted these day. Gilerr ko.... tetiap hari gegeh browse shopping web. Agak parah la.... sampai akak admin tu boleh cakap.. hari ni takde sampai brg. Hehehe....

Apa yang aku dah shopping? Here's the pics....

Avent Breast Pump
 
Here's the product

Food Storage - utk BM Container pun bleh. Memang itu pun tujuan aku...
 
Bouncer... I got really a good bargain for this item

Ni dah pakai pun... sebab Iqmy pun still minum susu ngan botol


Nursing Pillow... I love this one!!!
 
Well, it's only some of it. Not to mention all other thing such as blanket, mitten, booties, cap and so on yang aku beli. Baju baby lagi... kesian la kalo tak beli sepasang dua as welcoming him in the family. Tapi bila dah beli... beli lagi... dan lagi... dan lagi.... sampai dear hubby dah sound brp byk welcoming ni? Hehehehe...

Seawal peknen 6 bulan aku dah beli diapers. Hahahaha... cam besttt je beli diapers ni. Lama dah pencen.

Ok... tu utk baby. Utk aku??? Aku dah start beli set bersalin Nona Roguy. Online too... lagi murah maa... kalo tak dalam RM300++, ni aku dapat dalam RM280. Lagi... aku beli bengkung. Blom sampai. Maybe next week kut.

Skang ni, cam dah complete je semua. Kira boleh beranak dgn aman la... Miahahaha....
Opsss... doakan yang terbaik utk aku. Semoga selamat, mudah dan sihat semuanya. Aminnnn

No comments: